miercuri, 5 mai 2010

Cu si despre (unele)fete

Pe masura ce crestem si avansam in viata ,trecand de la o treapta la cealalta , cunoastem din ce in ce mai multi oameni, din ce in ce mai multe locuri, din ce in ce mai multe personalitati ale oamenilor si etc.
Avand in vedere ca in ultima vreme nu prea mai am timp pentru nimic , (dimineata facultate -la pranz serviciu - dupa pranz facultate si apoi seara acasa somn)am ajuns ca atunci cand ajung si eu prin orasul meu natal ,adica acasa ,sa zic ca raspuns la intrebarea "ce faci?" eu sa raspund "Sunt in excursie".Am ajuns sa spuns ca viata mea este o excursie.si prin aceasta calatorie a mea prin Infinitul Prostimei , am ajuns sa vad tot felul de situatiii care mai de care mai comice ,sau tragice , in cele mai multe cazuri erau combinate ,o tragi-comedie la care ramai mut si nici nu iti imagineazi ca se poate intamplat asa ceva.Nu stiu , poate au tratat si altii subiectul pe care il voi prezenta eu ,dar totus nu mai strica inca odata(asa cum imi zicea mama in fiecare zi cand eram la generala"repetitia este mama invataturi")si SPER ca si acest blog sa puna pe multa lume pe ganduri si sa se rezzolve intr-un anume fel.

Deci, eu mergand pe strada ,trecand pe langa un liceu observ multe fete cu un fel de uniforma (o fustita in caroruri alb/negru pana la genunchi si o camasuta)booon ideea este ,dupa parerea mea,super buna, tot timpul am fost PRO introducerii uniformei in scoli .Si ce sa vad ? dupa ce o domnisoara a iesit pe poarta scolii a facut cativa pasi si HOP , fusta a disparut aparand o alta , sau mai bine zic o alta tentativa de fusta , pentru ca nu se poate numi fusta ce purta respectiva fata . Ca sa o descriu mai bine era o bucatica de material de MAXIM 10cm ,MAXIM AM SPUS(ca sa fiu si eu la moda) si inca nu a venit vara , doar de cateva zile este cald si deja au inceput.Nu sunt e calificat sa imi dau cu parerea ,dar respectiva fata chiar arata jalnic , dupa ce ca era cu aproape un cap mai inalta ca mine si cu mult mai slaba( cred ca avea 45 de kg cu frigiderul in spate), purtand respectivul material PUR si SIMPLU am ramas scarbit de privelistea oferita.Sa nu mai zic , ca machiaj avea la greu . Eu nu inteleg de ce majoritatea fetelot(cele tinere) cauta tot timpul fuste cat mai scurte , si pentru o bucatica de material platesc o caruta de bani(ca deh , este DA FIRMA). Eu as propune ca fiecare fata care prefera fustele in acest gen , sa treaca asa cum au fost "parintii nostri"Adam si Eva . sa mearga pe strada cu frunzulita la pasarica. Ceeace ma irita si mai mult , ca aceste fete care poarta astfel de tentative de fuste nu au mai mult de 16 ani , ba din contra incep sa poarte si din inainte sa implineasca varsta primului buletin. Sa mi mai zic la cate pericole se expun .Pentru ca sunt uni barbati care nu se pot abtine cand vad un picior sau un fundulet , si mai ales cand vad o astfel de fata , ii este imposibil sa se abtina(asta daca are ceva probleme cu rotitele) si apoi : "M-a violat ala" , sau poate chiar ea incepe si apoi daca afla parintii ei , ca sa nu isi piarda aura de "INGERAS" in ochii lor , baga faza cu violatul , si asa intra oamenii nevinovati(nevinovati in prima faza) in puscarie si se distrug.Ma vad ca aceste fete se supara foc daca vorbesti la adresa lor si le numesti tarfe , traseiste,cur*e,petarde si alte "complimente" , pentru ca ele sunt adevarati INGERASI si cum iti permiti tu sa le critici si lalala. dar asa suntem noi ROMANII , criticam dupa aparente ,caracterizam dupa ce vedem . si cand vezi un astfel de specimen , oricui ii vin in minte "complimentele" de mai sus . Deci fetelor , daca nu vreti sa mai fiti considerate ceeace nu sunteti saupoate sunteti dar nu vreti sa se stie ,nu mai faceti rabat cu vestimentatia.Incercati sa aveti o tinuta adecvata si sa fiti cat mai naturale , O FATA PRIN ACESTE LUCRURI SE FACE PLACUTA IN OCHII UNUI BAIAT CARE STIE CE VREA DE LA VIATA. Acel baiat care te cauta atunci cand ai o tinuta prezentata mai sus ,te vrea DOAR PENTRU ***** , cel care te place asa cum esti tu , naturala ,acela este acel baiat cum ziceti voi " Baiat/barbatul visurilor voastre" . In ultimul timp am intalnit tot felul de persoane ,am auzit multe povesti cu si despre relatii si comportamentul in socetate .
Nu stiu ce sa zic , dar eu zic ,si nu sunt singurul , dar s-a ajuns RAU DE TOT cu cei care au sub 18 ani , nu ca sunt eu cine stie ce mare om sau trecut prin viata si nu am o varsta prezentabila ca sa va dau voua sfaturi ,am doar 21 de ani si cred ca este deajuns sa pot spune ca sunt scarbit de fete,nu am fost vreun macho man sa am harem si sa imi dau cu parerea despre fete , dar acelea care au fost , AU FOST asa cum ar trebui sa fie o fata, cu mici exceptii(doar deaceea NU MAI SUNT).Dar cu cat cunosc mai multe fete cu atat se diversifica felul lor de a ne folosi pe noi barbatii . M-am tot gandit daca majoritatea dintre voi se uita in primul rand la cum este imbracat si ce are un baiat , asa am sa incerc sa fac si eu . Ce numai voi sa fiti plimbate cu masina ? eu de ce nu sa nu fiu plimbat prin oras intr-o masina tare de o gajica? :X ...
p.s.1 NU cred ca o sa fiu plimbat de o fata vreodata cu masina(atata timp cat pot sa conduc eu)
p.s.2 Nu o sa fiu materialist o sa fiu doar mentalist ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu