sâmbătă, 6 februarie 2010

A vrea sau a nu vrea

Iata-ma si pe mine ,nou pe aciulea ,incepator in Blog-uri .Mi-am facut si eu blog ca sa vad in cum e si in ce consta ,cica asa e la moda ,asa se poarta acum ,ca sa dai prezentabil trebuie sa ai neaparat un blog .Din cate am mai citit pe alte blog-uri , am vazut ca fiecare scrie orice tampenie ii trece prin cap , si imi place faza asta . Asa ca o sa trebuiasca sa mai suportati inca un nebun si tampeniile lui .Booon si cica sa incepem ,Se facea ca in ultimul timp ,nu prea imi gaseam locul ,tot ce faceam ma plictisea ,ma simteam atat de inutil ,pur si simplu nu stiu ce aveam ,dar stiu ca aveam o stare de angoasa totala. Nu stiam ce sa mai fac ,ma gandeam cum sa imi fac ceva ordine in cap ,in viata ,in inima .sa imi aranjez organele ,sa fie toate la locul lor ,pur si simplu nu stiam ce sa fac ,nu stiam ce sa fac cu viata mea , nu stiam ce imi mai doresc , nu mai stiam care mai sunt visele mele , care mai sunt aspiratiile mele .Ma gandesc ca singur vis ar fi sa imi gasesc ceva din care sa imi castig existenta si sa nu depind de nimeni si sa am siguranta ca voi castiga pe o perioada indelungata .
In ultima vreme nu mai formez un cuplu cu nicio fata ,atat eu cat si fratele meu , care este cam in aceeasi situatie ca mine ,e greu ca dupa un timp in care consideri ca iubesti o fata , si poate o iubesti din toata inima si ai face orice pentru ea sa ajungi singur , pentru diverse prostii din parte fiecaruia , fie ele ,fie noi .Si te mai apuca din cand in cat dorul de anumite momente pe care le petreceai cu acea fata ,momente de care iti este dor si vrei sa le traiesti din nou ,dar nu poti ,pentru ca timpul a facut in asa fel sa nu mai poti sa aduci trecutul .Inceri sa fi cu altcineva ,dar poate ai prea praf  mintea pentru a putea fi cu alta persoana ,sau poate atunci cand vrei sa o saruti , sa o atingi in vine in minte imaginea fostei , sau poate iti este frica sa mai incerci stiind ca nu ti-a mers atunci cand credeai ca ai gasit ceeace cautai , iti este frica sa nu suferi din nou ,iti este frica ,ca nu te mai vezi in stare sa mai ti o relatie , ca nu te vezi in stare sa mai poti face o persoana fericita. Cu gandul la cea pe care o considerai odata minunea vietii, cea langa care ti-ai gasit fericirea , cea langa care ai facut multe lucruri pentru prima data(astea cam conteaza pentru cei care au ceva caracter) cea care era lumina care te scotea in relief ,ajungi sa stai si sa te blochezi in gand si sa nu mai sti ce sa mai faci ,ce sa mai alegi , ce mai simti .ce mai simti si pentru cine.E greu ca nu poti da timpul inapoi sa poti repara toate greselile pe care le ai facut sau cuvintele pe care le-ai spus sau alegerile pe care le-ai facut sau toate celelalte lucruri pe care acum le regreti.Ajungi sa te gandesti ca nu esti bun ne nimic , sa regreti ca nu poti sa iti ajuti parintii ,sa poti si tu sa fi un model pentru alti , sa poata ai tai sa aiba o satisfactie ca ai facut si tu ceva pentru ei ,pentru tine.Ajungi sa vrei sa faci ceva ,vrei sa faci multe dar nu ai cum ,nu ai posibilitati si te dai batut.
Ajungi in prezent dupa o relatie de ceva timp sa iti fie dor de persoana pe care ai/o iubesti (sau asta consideri) , pentru ca iti este mai mult dor de tot ceeace faceai cu acea persoana , iti este mai mult dor de "VOI ca cuplu" nu de "EA" . Viata iti poate rezerva multe , viata iti poate da dar iti poate si lua ,toti zic ca sa traiesti viata la maxim ,cum sa traiesti viata la maxim cand nu ai cu cine ? In ziua de azi ,RAR gasesti o fata / baiat cu care sa poti face o relatie care sa sae bazeze in general pe incredere si sinceritate si tocmai deaceea nu poti sa iti traiesti viata la maxim atunci cand esti tanar(in caz ca nu ai bani,si nu arati FFF bine). Toata viata am visat sa pot gasi si eu o fata care sa ma iubeasca asa cum sunt eu ,asa cum arat, asa cum vorbesc ,asa cum ma port ,sa ma iubeasca pentru ce sunt nu pentru ce am , si pana la urma am gasit , mi-a dat Dumnezeu mai mult decat ma asteptam ,mi-a dat o fata care sa ma iubeasca mai mult decat vroiam eu , ma iubeste din tot sufletul ei ,pot sa spun ca si eu am iubit-o la inceput ,dar cu timpul din cauza diferitelor probleme s-a ajuns sa ne despartim ,si am ajuns sa nu mai stiu ce simt si sa stau sa ma gandesc ,"Oare de ce a disparut acea flacara?(violet)Daca a disparut !", Sau poate chiar o iubesti ,dar nu sti daca sa mai arati asta sau nu.
Este imposibil ca in fiecare zi sa nu intalnesti o fata , sunt multe fete ,mai multe decat baieti ,si din aceaste fete gasesti o fata cu care sa stai sa vorbesti apoape zilnic , care din din coincidenta este in aceeasi situatie ca tine ,sa stai sa vorbesti o noapte intreaga despre prosti si sa nu te plictisesti ,sa vorbesti deschis si sa vezi cum crezi ca se produce ceva ca ea este fata care sa te mai aduca putin la realitate ,o fata care sa te aprinda si cu care ai vrea sa incerci sa fi ,dar iti este frica de refuz ,iti este frica ,ca nu o sa mearga bine ,ca nu o sa poti sa te porti asa cum esti tu .Sunt ganduri care te fac sa te gandesti la multe variante ,si dorind sa ai pe cienva langa tine ,si vrei sa fi cu persoana pe care "ai pus ochii" ,esuezi ,si te "inneci ca tiganul la mal" ,ne mai stiind cum sa reactionezi ,iti este greu sa iei o relatie de la capat ,dupa ce ai avut una de lunga durata .Desi noua fata poate ti se pare mai buna ,te intelegi mai bine cu ea ,crezi ca vei face o partida buna cu ea ,ea iti da de inteles ca ar vrea sa fie si ea cu tine ,majoritatea lucrurilor te fac sa te gandesti la ea ca la iubita ta ,fara ca sa fie ceva concret .Dar apoi iti vine acel gand in minte ,"Oare vrei sa fi cu ea?" , "Oare poti sa ai o relatie acum" ," Oare ea ce simte / ce vrea, cu adevarat?" , multe intrebari la care raspunsuri sunt la fel de multe sau niciunul
Sau poate tu vrei sa fi cu respectiva ,dar ea poate vrea sa fie cu altul . Cum este si acea vorba " Ii ignoram pe cei ce ne adora si ii adoram pe cei ce ne ignora ... Ii ranim pe cei ce ne iubesc dar ii iubim pe cei ce ne ranesc..."
In mare parte am incercat sa transpus atat povestea mea cat si cea a fratelui mei ,deoarece suntem amdoi sunem in aceeasi situatie ,si povestea noastra cam seamana , am facut doar una si am adaugat cate ceva din viata actuala a fiecaruia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu