vineri, 22 ianuarie 2010

Un fel de viata ... "tu ce iti doresti ?"

Bun , eu cand eram mic pe la 3-4 ani vroiam afara sa cunosc cartierul unde stau ,era o bucurie imensa pentru mine (cat si pentru ceilalti copii)atunci cand ieseam si ne jucam de dimineata pana seara in curtea liceului din apropiere.Jucam tot felul de jocuri stateam de dimineata pana seara fara sa mancam.Atunci trecea ziua asa greu incat ne rugam ca sa vina seara odata sa mergem la masa ,deh, lenea si prostia din cap ,ne facea sa stam la joaca fara sa plecam , crezand ca daca plecam , pleaca toti si nu mai iesim ,ca ne opresc parintii acasa,

Cand m-am facut mare intre 6-10 ani cunosteam cartierul ca in palma ,si devenise un pic plictisitor , am inceput sa "migram" spre oras. Cand mergeam in oras era veselie mare ,ma simteam de parca cine stie unde sunt ,eram High . in aceasta perioada a fost si prima parte a gimnaziului , in care au fost multe intamplari obisnuite si neobisnuite ca la orice copil normal(eu ma consider un om normal ,voi toti sunteti nebuni, chiar daca este invers)
Cand m-am facut mai mare intre 11-15 ani ,mi-am facut buletinul (woaaaaa , smecherieee) si au inceput flirturile cu fetele ,harjioneala , pe la scoala alergaturile fete-baieti(dadeam la fete cu palmele peste fund si automat venea fugareala si apoi bataia) Apare un fel de examen pe care l-am trecut fiecare cum a putut si a stiut .Plansete , despartiri, lalala si Bla- bla- bla ...

Cand m-am facut mai mai mare intre 16 si 18 ani am inceput sa descopar si ale orase ,cu al meu ma obisnuisem, si tot asa ,am au inceput si scandaluri cu "baietii de cartier" ...afaceri , invarteli , combinatii , dorinta de a face ceva in scoala, orice in afara de a invata, teatruri ,concursuri ,etc. si imi placea ,imi placea sa fac ceva , ma duceam la scoala ca si cum as fi fost profesr ,nu elev.

Cand m-am facut mare pe la 19-20 de ani deja am descoperit locuri noi si straine , am descoperit si alte tari si alte culturi ,ceeace m-a facut sa ma schimb intr-un fel ,sa devin alta persoana decat cea care eram in trecut. Au venit placerile dar si neplacerile ,au venit distractiile dar si munca ,a venit pacea dar si razboiul .In acest interval de ani ,vin cele mai multe obligatii .


Am primit atat iubire cat si URA ,am avut de castigat dar si de PIERDUT ,am primit prieteni dar si "PRIETENI" , am cunoscut victoria dar si INFRANGEREA , am cunoscut oameni BUNI ,dar si OAMENI RAI , am ajuns sa fac diferenta intre rau-bine si intre binele-rau .
Pentru mine , un copil de provincie ,de la periferie , cand eram mic vroiam sa explorez orasul ,cand l-am cunoscut ,am vrut sa cunosc alte orase, cand am cunoscut alte orase ,am vrut sa cunosc si alte tari ,acum cand am cunoscut si alte tari , VREAU SA CUNOSC ....
EU VREAU SA MA CUNOSC PE MINE CU ADEVARAT si sa cunosc tot ce are legatura cu mine , VOI CE VRETI ?

Am mai primit un sarut pe care nu pot sa-l uit si nu pot sa-l descriu (ceva divin) , dar si un pumn pe care la fel nu pot sa-l uit si nu pot sa-l descriu(ceva sublim)

p.s. am cunoscut si alte tari ,acum vreau sa cunosc alte planete , daca nu o sa ma mai gasiti , sa stiti ca sunt in cautare de alte planete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu